ტრენინგის მერვე დღეს ვისაუბრეთ სპეციალური საჭიროებების მქონე,არაქართულენოვანი და განსაკუთრებულად ნიჭიერი მოსწავლეებისათვის სესაბამისი განსხვავებული დავალებების მიცემის აუცილებლობაზე. გავეცანით ასეთი დავალებების ნიმუშებს და პროექტის გეგმაში შევიტანეთ ის აქტივობები რომლებსაც გამოვიყენებთ ამ ტიპის მოსწავლეებისათვის პრექტზე მუშაობის პროცესში. პროექტის პრეზენტაციაში შესაბამის სლაიდებზე ავტვირთეთ 21-ე საუკუნის უნარები და ბუკლეტი.
გამართული / გაწაფული კითხვის მნიშვნელობა ტექსტის გაგება-გააზრებისათვის ქ. თბილისის სსიპ 107-ე სკოლის დაწყებითი კლასის პედაგოგი ნინო კოვზიაშვილი 2 0 1 8 წ. სა რ ჩევი შესავალი . 3 თავი I 3 მოკლე ინფორმაცია სკოლის მე -2 კლასების შესახებ : 3 1.2 პრობლემა და საკვლევი საკითხი : 4 1.3 პრობლემის გამომწვევი სავარაუდო მიზეზები : 4 1.4 კვლევის მიზანი . 5 1.5 კვლევის ამოცანები . 5 თავი II 6 2.1 საკითხის ირგვლივ არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა : 6 თავი III . 11 3.1 კვლევის არსი , ძირითადი საკვლევი კითხვები . 11 3.2 კვლევაში მონაწილე რესპოდენტთა რაოდენობა . 12 თავი IV .. 13 კვლევის დიზაინი . 13 4.1. კვლევის სამიზნე ჯგუფი : 13 4.2 კვლევის მეთოდები : 13 4. 3. კვლევის ვადები : 13 თავი V .. 14 5.1. მონაცემთა ანალიზი . 14 5.2. კვლევის მიგნებები . 18 5.3 შესაძლო ინტერვენციები . 19 5.4 განხორციელებული ცვლილებები . 19 თავი VI.
Comments
Post a Comment