მე-7 დღეს ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე,გავეცანით ურთიერთშეფასების, ჯგუფური სამუშაოს შეფასების,მოსწავლის თვითშეფასებისა და მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკებს. შევქმენით მსგავსი რუბრიკები ჩვენი პოექტზე მუშაობის პროცესში მოსწავლეთა კოლაბორაციული სამუშოს შესრულების შესაფასებლად. ასევე ურთიერთშეფასების და მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკები.
გამართული / გაწაფული კითხვის მნიშვნელობა ტექსტის გაგება-გააზრებისათვის ქ. თბილისის სსიპ 107-ე სკოლის დაწყებითი კლასის პედაგოგი ნინო კოვზიაშვილი 2 0 1 8 წ. სა რ ჩევი შესავალი . 3 თავი I 3 მოკლე ინფორმაცია სკოლის მე -2 კლასების შესახებ : 3 1.2 პრობლემა და საკვლევი საკითხი : 4 1.3 პრობლემის გამომწვევი სავარაუდო მიზეზები : 4 1.4 კვლევის მიზანი . 5 1.5 კვლევის ამოცანები . 5 თავი II 6 2.1 საკითხის ირგვლივ არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა : 6 თავი III . 11 3.1 კვლევის არსი , ძირითადი საკვლევი კითხვები . 11 3.2 კვლევაში მონაწილე რესპოდენტთა რაოდენობა . 12 თავი IV .. 13 კვლევის დიზაინი . 13 4.1. კვლევის სამიზნე ჯგუფი : 13 4.2 კვლევის მეთოდები : 13 4. 3. კვლევის ვადები : 13 თავი V .. 14 5.1. მონაცემთა ანალიზი . 14 5.2. კვლევის მიგნებები . 18 5.3 შესაძლო ინტერვენციები . 19 5.4 განხორციელებული ცვლილებები . 19 თავი VI.
Comments
Post a Comment